Ana sayfa Dizi Haberleri Kızılcık Şerbeti dizisi 4. sezon çekimlerine başlandı!

Kızılcık Şerbeti dizisi 4. sezon çekimlerine başlandı!

tarafından ker_def

Show TV’nin, yapımını Gold Film’in, yapımcılığını Faruk Turgut’un üstlendiği, başrollerini Barış Kılıç, Evrim Alasya, Ahmet Mümtaz Taylan, Sıla Türkoğlu ile Doğukan Güngör’ün paylaştığı, ekranların en çok izlenen dizisi “Kızılcık Şerbeti”nin dördüncü sezon çekimleri 23 Ağustos Cumartesi günü başladı.

Eylül ayında yeni bölümleriyle ekrana gelecek olan dizinin ilk çekim gününde Evrim Alasya ve Barış Kılıç kamera karşısına geçti.

Kızılcık Şerbeti’nin yayınlanan final bölümünde kendini kaybeden Mustafa’nın köşkü kana bulamasının ardından yaşananlar büyük merakla beklenirken dizinin sevilen çifti Ömer ve Kıvılcım’ın bebeklerini kucaklarını alıp almayacağı dizinin hayranları tarafından heyecanla bekleniyor.

Usta kalemler Melis Civelek ve Zeynep Gür’ün yazdığı dizinin yeni sezonunda yönetmen koltuğunda Özgür Sevimli oturuyor.

Kızılcık Şerbeti, Eylül ayında kaldığı yerden, yepyeni sürprizleriyle her Cuma Show TV’de fırtınalar estirmeye devam edecek.

error: Content is protected !!

Adblock Detected

Please support us by disabling your AdBlocker extension from your browsers for our website.