Ana sayfa TV Programları Seda Sayan’ın Kanal D’deki yeni programına Gülben Ergen konuk oldu!

Seda Sayan’ın Kanal D’deki yeni programına Gülben Ergen konuk oldu!

tarafından admin

Gülben Ergen, Seda Sayan’a misafirliğe gitti! İki sevilen isim Gelinim Mutfakta’da buluştu… Kanal D’nin sunuculuğunu Seda Sayan’ın yaptığı yarışma programı Gelinim Mutfakta’ya Gülben Ergen konuk oldu.

İlk olarak Fatih Ürek’in sunuculuğunu 2 sezon boyunca üstlendiği Gelinim Mutfakta programında Ağustos ayında anlaşmazlık çıkmıştı. Ürek’in ayrılmasının ardından ise programın sorumluluğunu aynı kanalda Çarkıfelek yarışmasını da sunan Onur Büyüktopçu devraldı. Büyüktopçu’nun 4 ay kadar sürdürdüğü Gelinim Mutfakta sunuculuğunu 2021 itibariyle ise Seda Sayan devraldı.

Neşesi ve şarkıları ile stüdyoya ayrı bir renk katan Ergen’in yakın arkadaşı Seda Sayan ile sohbeti de programa damga vurdu. Kaynana ve gelinler de bu samimi sohbete zaman zaman ortak oldu.

Gülben Ergen’in konuk olduğu Gelinim Mutfakta’nın bu bölümü 08 Ocak Cuma günü ekrana gelecek.

Gelinim Mutfakta hafta içi her gün yeni bölümleri ile Kanal D’de.

error: Content is protected !!

Adblock Detected

Please support us by disabling your AdBlocker extension from your browsers for our website.