Ana sayfa Sosyal Medya Songül Öden ve Arzum Onan özlem giderdi!

Songül Öden ve Arzum Onan özlem giderdi!

tarafından admin

TelevizyonGazetesi.com /Detay – Ünlü oyuncu Songül Öden ve Arzum Onan, yakın iki arkadaş… Koronavirüs pandemisi nedeniyle uzun süre kendilerini karantinaya alan ikili, aylar sonra yeniden buluştu.

Songül Öden, bu buluşmadan fotoğrafı instagram hesabından yayınladı. Birbirlerine kavuşmanın mutluluğu içindeki iki ünlü kadın, özlemlerini giderdi. Songül Öden yaptığı paylaşımda arkadaşını kadar çok özlediğini de ifade etti.

Öden, “4 aydır mesafeyi koruyoruz, çok düzeyli bir ilişkimiz var. Özledim ulen” notu ile aşağıdaki fotoğrafı yayınladı.

Songül Öden ve Arzum Onan özlem giderdi! 7

Arzum Onan ise bu buluşmadan instagram hesabında yaptığı paylaşımda “Bazılarıyla mesafeyi korumak çok zor” diyerek sosyal mesafe konusuna gönderme yaptı.

ŞUNLAR DA HOŞUNUZA GİDEBİLİR
error: Content is protected !!

Adblock Detected

Please support us by disabling your AdBlocker extension from your browsers for our website.