475
Gazeteci Sibel Arna’nın YouTube programı “Ne Olursan Ol Rahat Ol” a konuşan Mine Kılıç’ın Ozan Akbaba’nın boyu ile ilgili yorumu sosyal medyada gündem oldu.
“Ozan’ın ayağının altına takoz koymuyorlar. Beni indiriyorlar. Babet giydirerek beni yerin dibine çekiyorlar. O yüzden Ozan’a değil de bana gol oldu benim boyum. Ama zaten problem benim. Boyum standartların üstünde.” diyen Mine Kılıç söyleşi sırasında Ozan Akbaba’ya bir abi gibi güvendiğini de anlattı.
