TelevizyonGazetesi.com / Detay – Kanal D ekranında yayınlanan ve BBC yapımı olan Doctor Foster’dan uyarlanan Sadakatsiz, bugünlere çok etkili bir şekilde geldi. İlk sezonda elde edilen yüksek başarı, ikinci sezona da yansıdı.
Cansu Dere, Caner Cindoruk, Melis Sezen ve Berkay Ateş’in başrolünde yer aldığı dizi son dönemde hem ayrılıklarla sarsıldı hem de düşmekte olan reytingler alarm zillerini çalmaya başladı.
Ali İl, Yeliz Kuvancı ve Burak Sergen’in ayrılmasının ardından hikayenin önemli bazı karakterleri de gitmiş oldu. Diziye yönelik son dönemdeki eleştiriler ise artarak sürüyor. Hikayenin artık heyecan vermediğini belirten izleyiciler yeni yapımlar aramaya başlamıştı.
İşte bu noktada Show TV’de üçüncü bölümü yayınlanan Oğlum dizisi çok iyi bir çıkış yaptı. Kadın izleyicileri kendisine çeken dram hikayesi ile Oğlum, reytinglerde yükseldikçe bu durum Sadakatsiz’in düşmesine neden oluyor.
Tüm kategorilerde izleyici kaybı yaşayan Sadakatsiz, 50. bölümü ile tüm kişiler ve AB gruplarında beşinci olurken, ABC1’de ise dördüncü sırada bulunuyor. Ancak dizi reytingler bugüne kadar elde edilen en düşük noktaya gelmiş durumda.
Oğlum dizisi ise üçüncü bölümde de iyi sonuçlar alarak Sadakatsiz’den izleyici kapmaya devam ettiğini gösterdi. AB grubunda rakibinin önüne geçen Oğlum dizisi, tüm kişilerde sekizinci ve ABC1 grubunda da altıncı oldu. Bu sonuçlar Sadakatsiz dizisinin işinin iyice zorlaşmaya başladığını gösteriyor.
Bir diğer önemli tehlike ise Fox TV’nin yeni dizisi oldu. Kanunsuz Topraklar dizisinin final yapmasının adından Fox TV’nin yeni dizisi Son Nefesime Kadar ilk bölümü ile 23 Şubat akşamı başladı. İlk bölümde ortalama oranlar elde eden dizi, ne iyi ne de kötü bir başlangıç yaptı.
Önümüzdeki haftalarda hem Oğlum hem de Son Nefesime Kadar dizilerinin yapacağı ataklar, Sadakatsiz’in daha da çok izleyici kaybetmesine neden olabilir.
Kuruluş Osman dizisinin zirvede yer almaya devam ettiğin Çarşamba akşamları, Kanal D güçlü bir rakip dizi olmamasının avantajı ile iyi sonuçlar alabiliyordu. Ancak Sadakatsiz için artık değişim ve izleyicilerini elinde tutmak için daha güçlü sahneler şart.