Buna karşılık yapımın erkekler cephesi daha aklı başında bir tablo koyuyor ortaya. Özellikle Aras Aydın’ın gözlere oynayan performansıyla öne çıkan Barış’ta doğallık mevcut. Aras Aydın da güzel bakmayı bilen oyunculardan olduğundan, bu doğallığı performansıyla destekleyip film boyunca seyirciyi tutmayı başarıyor. Bu nedenle bundan sonraki işlerinde ve dahi ‘Altınsoylar’da oyuncunun bu özelliği, performans bağlamında, iyi değerlendirilmeli diyorum. Tabii bunun için de karakterin abartılmadan yazılması, süreç içinde savsaklanmaması ve eşlik eden oyuncularla uyumlu olması şart. ‘Oğlan Bizim Kız Bizim’de bu detay başarılmış sayılır. ‘Altınsoylar’ın Aras Aydın’a nasıl bir rol biçeceğini de hep birlikte göreceğiz nasılsa. Önemli olan iyi performansların değerinin bilinmesi! Aras Aydın da bunu hak edenlerden.
Sonuçta; Emrah Şahan ve Mustafa Şen’in de yer aldığı ‘Oğlan Bizim Kız Bizim’, mizah malzemeleri alışıldık türden olsa ve konusunda sürpriz bulunmasa bile, argonun minimum kullanıldığı yönüyle takdiri hak eden… Yaza dair görselliğin içeriğe etkili biçimde hâkim oluş özelliğiyle de renklilik sergileyen… Türünün doğası gereği, belli kalıplar çerçevesinde akıp giden minimal bir film. Maksimum düzeyde beklenti yerine yaz havasında eğlenme mantığıyla izlenmesi tavsiye edilir.
Anibal GÜLEROĞLU