Bebek demişken Sare bebeğin dizinin başrollerinden biri olduğu kadar setin de maskotu olduğu hemen göze çarpıyor. Ekipte Sare’yi kucağına alan bir kişi bir daha bırakmak istemiyor neredeyse. Sare bebek henüz oturmayı sevmediği için zaten devamlı kucakta. Sevda Erginci ve Ali İl bazen çocuğu birbirlerinden kaptıklarını söylüyorlar. Hatta Ali İl “Önceden çocukla oynama alışkanlığım yoktu, başta biraz endişeliydim ama hemen alıştım ve çok iyi geldi,” diyor. Ekip Sare’nin çalışma saati sınırı konusunda çok dikkatli davranıyor. Anneannesi sürekli olarak sette onunla beraber ama çekimi olmadığı zaman ekipten birileri de devamlı etrafında oluyor. Zaten setin ana amaçlarından biri onu memnun etmek gibi. Sare’nin favori şarkısı, favori meyvesi, favori kucağı…
Setteki herkesin yüzünün gülme sebebi elbette sabah çıkan reyting sonuçları. Dizinin üçüncü bölümünde de reytingini arttırması yüzleri güldürmüş. (Sare’yi “Ay yine ne güzel reyting getirmişsin,” diye seveni gördük, beraber çok güzel güldük.) Konuşurken konu sektöre geliyor biraz elbette. Ver Elini Aşk’ın biraz daha kadın ağırlıklı bir iş olması hoşumuza gitti. Hem yapımcının hem de uygulayıcı yapımcıların kadın olmasının güzelliği bir yana dizi de zaten kadın karakterleri gömmeyi alışkanlık edinen romantik komedilere kıyasla bu konuda gerçekten çok dikkatli. Ali İl, diziyi Bay Yanlış (Kaan) ve Doğru Ahmet’e (Ayperi) benzetiyor, Hatta Sevda bazen kendisini kaptırıp onu rol dışında da azarlıyormuş.